Przewodnik edukacyjny
Człowiek uczy się przez całe życie
Polecamy
  • PolBAN - Busines Angels Club
  • linkedin
  • Studia podyplomowe
  • Klub Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego
  • Klub Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • merlin.pl - księgarnia internetowa
  • Portal Innowacji
  • Portal Medyczny MEDtube
Wersja do druku

Aktualności

2012-02-16 Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego, we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami Brief i Mediarun.pl, uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą doświadczeni praktycy z branży marketingowej.

 

Do połowy lutego potrwa rekrutacja na roczne studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” na Uczelni Łazarskiego. Partnerami projektu są Telewizja Polska, Atmedia, Universal McCann oraz magazyn Brief i serwis Mediarun.pl. Studia obejmują kursy z zakresu planowania kampanii w telewizji, prasie, radiu i Internecie, metod badania tych mediów, a także m.in. technik negocjacji, prowadzenia prezentacji i komunikacji z klientami. Słuchacze kierunku zdobędą też wiedzę na temat polskiego rynku mediów oraz specyfiki działania m.in. domów mediowych, biur reklamy i działów marketingu.

Dzięki złożoności programu absolwenci studiów będą przygotowani do pracy w firmach i działach korporacji zajmujących się marketingiem, a w szczególności – sprzedażą i zakupem mediów oraz planowaniem kampanii reklamowych w mediach.

Firmy z branży marketingowej ponoszą wysokie koszty związane z inwestycją w szkolenia początkujących kadr. Dzięki projektowi unikatowego kierunku podyplomowego chcemy zaproponować komfortowe rozwiązanie dla osób planujących karierę w branży reklamowej i mediowej. Zajęcia będą miały za zadanie przekazać praktyczną wiedzę przyszłym specjalistom, którzy staną się gotowi do podjęcia pracy w domach mediowych i biurach reklamy – mówi Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmedia i wykładowca nowego kierunku studiów.

W gronie wykładowców nowego kierunku są także m.in. Zbigniew Badziak - do niedawna dyrektor BRiH TVP, Tadeusz Żórawski - prezes Universal McCann, Zofia Sanejka - wiceprezes Universal McCann, Katarzyna Wasiluk - zastępca dyrektora marketingu Atmedia oraz Marcin Boroszko, prezes Atmedia. 

Studia „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” są trzecim kierunkiem w ramach Akademii Marketera na Uczelni Łazarskiego obok programów z zakresu marketingu i zarządzania marką w branży spożywczej oraz e-marketingu. Rekrutacja na studia „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” trwa do 15 lutego 2012 r.

 

Więcej informacji pod adresem: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/planowanie-i-realizacja-kampanii-reklamowych-w-mediach/


Wyróżnione