Przewodnik edukacyjny
Człowiek uczy się przez całe życie
Polecamy
  • PolBAN - Busines Angels Club
  • linkedin
  • Studia podyplomowe
  • Klub Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego
  • Klub Absolwentów Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • merlin.pl - księgarnia internetowa
  • Portal Innowacji
  • Portal Medyczny MEDtube
Wersja do druku

Aktualności

2012-09-03 Praktyczne studia dla e-marketerów

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego we współpracy z IAB Polska przygotowało studia podyplomowe E-marketing. Zajęcia prowadzą autorytety branży reklamowej: praktycy z agencji interaktywnych i domów mediowych. To pierwsze studia tak kompleksowo ujmujące zagadnienia interesujące branżę interaktywną!

Prowadzenie działań marketingowych w Internecie to dla coraz większej liczby firm podstawa sukcesu biznesowego zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że liczba korzystających z Internetu to ponad 15 mln obywateli, a 2/3 z nich robi zakupy i korzysta z usług w sieci. Wraz z rosnącym audytorium, proporcjonalnie rosną wydatki na reklamę online kosztem reklamy tradycyjnej. Według badań IAB Europe, w zeszłym roku było to o 18% więcej niż w 2010 roku z pulą 20,9 mld Euro w skali europejskiej! Zwiększa się zatem zapotrzebowanie na usługi firm specjalizujących się w marketingu interaktywnym.

Studia podyplomowe E-marketing kompleksowo odpowiadają na potrzeby rynku. Tak szybkie tempo rozwoju branży wymaga bowiem wykształcenia specjalistów na potrzeby korporacji, sektora MSP oraz specjalistów pracujących jako freelancerzy. Adresaci studiów E-marketing to zatem przede wszystkim właściciele firm, sklepów online, pracownicy działów promocji i reklamy online, początkujący e-marketerzy. Użyteczną wiedzę znajdą na studiach także pracownicy administracji publicznej.

W programie znalazły się zagadnienia dotyczące planowania, prowadzenia i oceny działań marketingowych w sieci ze szczególnym uwzględnieniem kampanii w social media, PR online, mobile marketing, advergaming, SEO/SEM czy e-mail marketing. Słuchacze zapoznają się szczegółowo z mechanizmem badań prowadzonych w sieci oraz nauczą się wykorzystywać i analizować dane z badań. Poznają także mechanizmy planowania strategicznego i nauczą się zarządzać marką. Doświadczeni praktycy przybliżą też różne modele biznesowe e-przedsiębiorstw i pokażą nowoczesne narzędzia do prowadzenia biznesu w sieci.

Studia kończą się zajęciami z marketingu zintegrowanego, który wykorzysta wszystkie rozwiązania poznane podczas dwóch semestrów.

Rekrutacja trwa do 30 września. Całkowity koszt studiów wynosi 5900 zł.

Więcej informacji na temat kierunku E-marketing: www.lazarski.pl/emarketing


Wyróżnione